Boardroom

Brand Boardroom | Executive Intelligence Community

Waarom zou elke leider een trendwatcher, jurist of neuromarketer in dienst moeten hebben om algemene vragen te beantwoorden?

De Brand Boardroom geeft antwoorden op de vragen die alle leiders van grote merken zich stellen, nu en in de toekomst. Deze antwoorden zijn:

  • Exclusief voor de top 100 hoofden van marketing, communicatie en customer services in Nederland;
  • Visionair, met de top 12 experts van Nederland als klankbord en ontwikkelaars van gezamenlijke visie;
  • Holistisch, waarbij alle factoren van mediapsychologie tot finance aan bod komen;
  • Vertrouwelijk, wat in de Boardroom komt, blijft in de Boardroom;
  • Onafhankelijk, zonder pitches of spam van opdringerige leveranciers;
  • Praktisch, met eenduidig actiegericht advies van peers en experts;
  • Altijd, met zowel maandelijkse bijeenkomsten als permanente 24/7 ondersteuning.

Het format van de Brand Boardroom community is erop gericht om commerciële leiders van grote bedrijven de best mogelijke ondersteuning te bieden, zowel bij het ontwikkelen van de groeistrategie voor hun brand als bij het leiden van hun team en de rest van hun organisatie.

De stafleden van de Brand Boardroom zijn stuk voor stuk topexperts op hun vakgebied met gemiddeld 20 jaar ervaring. Samen bestrijken ze brand management tot legal, social media tot mediapsychologie, financiën tot academisch onderzoek. De stafleden komen maandelijks bijeen om een holistische visie en actielijst voor de gekozen themas te ontwikkelen waarmee leiders van marketing, communicatie en customer services hun merk een voorsprong kunnen geven.

 

Neem voor meer informatie en aanmelding voor lidmaatschap s.v.p. contact met ons op.